utorak, 24. siječnja 2012.

Idemo cure, dijeta.....1


prvi dio..

                                                                                
 Kako smršaviti?, pa bar je to jednostavno...


Evo prođoše blagdani.  Ala sad na vagu da vidimo koliko smo nabacile kg-a. 

Eeee, znam , znam kako vam  je, ode jezičac na vagi u „nebo“. Al ništa zato, ja imam ideju kako ga prizemljiti.
Ništa lakše, jednostavno mi se pridružite, bit će nam lakše u zajedničkoj  patnji. Ja vjerujem u moć kolektivne svijesti a vi ?
Evo za početak vam dajem rok od 2 dana da  razmislite ulazite li u ekipu ili ne. Eeeee..a sad opet ja upadam i kažem  ne treba čekati ni ta dva dana, to je čisto gubljenje vremena ali dobro neka vam bude.
Prvo moramo sastaviti ekipu, zar ne, sad tu opet upadam ja i kažem, ja imam ideju, jer što je žena s viškom kilograma a bez ideje.., hmmm..
Idemo ovako, strategija se sastoji od pet točaka:


1. Stavite u komentar  koliko kg-a želite skinuti, neka se zna!
    Počinjemo čim nas bude bar dvadesetak.

2. Prva stvar koje se morate riješiti je njeno veličanstvo VAGA.
    Sklonite je izvan kuće, najbolje kod osobe od povjerenja za koju ste sigurni da neće
    pokleknuti pred  vašim molbama.

3. Na frižider zalijepiti sliku jedne vitke suvoguze manekenke i jednu sličicu punašne
    ljepotice od nekih, što ja znam....kg.

4. Pokušaj nagovoriti svoju „ bolju i pametniju“ polovicu da ti se pridruži a ako neće a   
    ono bar da bude uviđavan  pa sam sebi nešto skuha na brzinu ili još bolje da se zaleti
    do  mamice jer tamo je spiza naaaajbolja na svijetu.I da skoro zaboravih, neka
    povede i dječicu da  vide babu i dida.

5. Sad nastupaš ti, imaš vremena samo za sebe, milina.....

Odoh ja sad sastaviti jelovnik za  dijetu, a evo me i moji zovu, ...da di san ja.... i da  je fažol sigurno već gotov.... i da će mi izgoriti ....i što sam se sad uvatila pisanja ....i vrag odnija i kompjuter.   
Eto o tome vam ja pričam, sad vam je valjda jasno zašto većina žena ima problem s  težinom. Ma ko mi je kriv, trebala sam odma u startu primjenjivati točku 4. heheee...

Toliko za sad, nastavak slijedi......

Lijep pozdrav!!!



1 komentar:

  1. Rado se pridružujem!Da li su stvarno sve ostale blogerke super zgodne i zadovoljne težinom??

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...