utorak, 31. siječnja 2012.

Idemo cure, dijeta..5
























Evo drage moje, najgore je prošlo..

Evo prođe i drugi tjedan naše kolektivne dijete. Nadam se da ste se držale pravila i da ste sad  jaaako ponosne na sebe..Teži dio dijete je gotov, finito, adio Mare, the end..... 
Preostaju nam još samo dva tjedna u kojima ćemo steći  naviku pravilne prehrane.  Stečena navika postat će i ostati naš novi prehrambeni stil života.
Dakle u ovoj drugoj fazi dozvoljeno je jesti sve iz prve faze i sve što je bilo „ zabranjeno“ u toj fazi. Sad možemo jesti i voće, žitarice, krumpir, integralni kruh, vino i čokoladu, pa i kolač, daaa... dobro ste pročitale. Ma što nam više treba pitam ja vas.  Ovo zvuči prekrasno ali oprez, jako paziti na količinu i kombinaciju ugljikohidrata i bjelančevina, zvuči jednostavno, zar ne?
Kilogrami će se i dalje jednostavno topiti, (kako ovo dobro zvuči!!) doduše sporije nego u prvoj fazi ali  problem ponovnog vraćanja kilograma bit će trajno riješen.
Eto, rekla sam vam da ova dijeta uopće nije strašna..., piece of cake !!!!!...
Sad kad prelazimo u šlank-cure, škare i iglu u ruke pa se uhvatite prekrajanja i šivanja...

 „ Svaka prava ženska mora znat šiti, plesti, heklati i  kuvati. To je prvo. Ako to ne zna ne triba joj se udavat." započe Mara." Kad san ja bila mlada sve smo same šile, nisu nam tribali ka danas  niki stilisti ili kako ih već zovu. 

Malo koja da nije imala Bagatovu "Ružu" oli "Višnju".A ne mi ga ove mlade ženice danas, neznaju ni šiti ni krojiti.Za crnoga vraga nisu.." pa nastavi...  
"Bome će kod tebe draga moja raditi škare, aaa.. lipo si se usukala mogu ti reći, nema te pola....A evo žurin, neman vrimena, moran ići, dolaze mi moji...Ma jesi li čula ovi na televiziji cili dan zovu snig i da će biti puno ledeno,..lani ga nije bilo..ajme,neš smiti iz kuće....ala Bog." reče Mara i ode...







Nema komentara:

Objavi komentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...