četvrtak, 23. veljače 2012.

kako izgledati ka Pit...








„Mare moja evo nam i korizme. Oćeš li se i ti čega  odreći?“.

 „ Ma šta je tebi, nego šta ću nego ću se odreći i to pod broj jedan frizerke i  kozmetičarke,  pa ću se odreći i  ručkova po restoranima...., mogla bi se odreći i putovanja. 
E neće me viditi na ni jednon kruzeru, viruj mi.... eto neću se nigdi makniti i gotovo.... Ma da me mole, ja in ne bi išla na nikakvo putovanje.
Ove korizme neću ni u kazalište a bome neću ni u kino. Eeeee...sitila san se, odričen se i nakita i nove garderobe, etooo...haaahaaa...odi lipo k vragu, dali odi kvragu.. “ počasti me Mare....

„ Ma čega da se još u životu odrečen, aaa... jedino još ovo zraka šta dišen..Jesi li ti pametna, ne triba mi se odricati ničega ovi naši „gori“ su nas već odavna natirali da se odreknemo  svega.
Neš ti meni penzije..,  izdrži mi do po miseca a drugu polovicu miseca san u pravom pravcatom postu i nemrsu.  I tako iz miseca u misec iz godine u godinu. Toliko san pročistila i dušu i tilo da mi neće tribat ni svraćat do čistilišta, nego odma direktno  u raj..hahaaa...oli nije tako....

Ma tila bi ja viditi toga ko je odredija kolike će nam biti penzije i plaće. Pitala bi ga ja bili on moga s ton mizerijon proživiti misec, aaa...?
Čega  li će se on  odreći u korizmi, da mi je znati. Ala neka ide kvragu on i njegova matematika. Tribalo bi ga vratiti u osnovnu školu. Zbog njih „gori“  narod je u korizmi bog te pita od kada.
 A ovi pusti radnici što ostadoše bez posla, aaaa... čega će se oni odreći. I kad bi tili nemaju se čega odreći kad i  nemaju ništa, svega su željni....
  
A kad jope pogledaš ove "naše" šta nam kroje sudbinu, svi su širi, ma viši. Nemoš ih gledat  kako se znoje , kako pušu ka dupini.
Kaže jedan od njih niki dan na televiziji, da on ide na ti niki fitnes i masaže nebi li skinija koji kil. 
Eeee...ma da san mu ja bliže rekla bi mu ja kako će skiniti one puste kile.... 
Nek se minja s menon,... meni njegova plaća a njemu moja penzija, pa da vidiš.....ja mu garantiran da će za po godine izgledati ka oni Pit, od one Anđeline što je nikidan bila u nas u Zagrebu.

Ala ajmo ća, skoro će podne, iden pofrigati ovo srdela i skuvati šaku blitve“, bisno će Mare.
" U pravu si  Mare moja........ma vrag odnija njih i koliko ih je... znaš onu ...nije u šoldima sve, hahaaaa....ajmo ća". 

 ika verunica


Broj komentara: 5:

  1. .. i tako se Mare odrekla svega i svačesa i proti svoje volje. Eee bidna Mare...
    Ajmo ća...

    OdgovoriIzbriši
  2. Dobro si rekla (mislin na Mare)...neman što dodat...:)

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja nedam da je Mare bidna ,nego je sjajna !!! Obožavam tvoje tekstove i to mi stvara kompletnu sliku tebe same ,kreativna ,zabavna i jako dobra domaćica.Sad još i baka ,ma pusti sve drugo ,ljudi kao ti (tu spadam i ja ) i ne žive od para već od ljubavi ,zar ne ?! Suštinu ne komentarišem previše mi je teška tema i neću ni da mislim ,ali Mare nedam!!!

    OdgovoriIzbriši
  4. Draga moja, evo otvotih tvoj blog da ti se ispričam što nisam reagirala na uručenu nagradu, kad eto nečeg što se i mene tiče. Koristim priliku da ti se iskreno zahvalim na njoj i da ti kažem da mi mnogo znači. Zaredale su zadnjih desetak dana obaveze i problemi u školi, Ninin rođendan ... Eto, nemoj se ljutiti, no nisam pravo ni shvatila kako se realizira give away, kakve su to zapravo nagrade i nisam našla vremena da se time pozabavim kako bih saznala. Meni osobno blogiranje predstavlja kratak bijeg iz obaveza i stvarnosti u bajkovit svijet lijepih slika, kreativnosti i pozitivnih misli. No ne mogu si priuštiti duge boravke za kompjuterom iako se trudim uzvratiti pohvale i komentare. Na žalost za dodatne blogerske aktivnosti kao što je give away nemam vremena u bilo kojem smislu. Eto, pokušaj me shvatiti i prihvatiti moju ispriku. Kad ugrabim vremena svakako ću pogledati tvoj blog jer neke su mi se stvari koje si izradila zaista dopale. Topli pozdrav!

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...