četvrtak, 8. ožujka 2012.

za"mlade" blogere






Da bi ste svoj blog učinili " vidljivijim" drugim blogovima u svojim profilima morate imati upisan naziv svog bloga ili blogova i svakako  stavite nekakvu sličicu. 
Ima popriličan broj vas ( među mojim sljedbenicima) kojima je  nemoguće ući u trag preko popisa sljedbenika jer vam u profilu nema naziva veze to jest nema naziva bloga pa vam ne mogu uzvratiti posjet i ostaviti komentar.
Evo kako jednostavno riješiti taj problem.
Postoje tri mjesta to jest tri profila gdje morate imati upisan naziv vašeg bloga a to su:

1...profil na vašem blogu


 


2...profil u postavkama računa (na nadzornoj ploči)


 

3...profil - upravljanje popisom za čitanje (nadzorna ploča)


 



                                                                        1

...kad kliknete na svoj profil na blogu,
pokazat će vam se naziv vašeg bloga 





a ako u vašem profilu nema naziva vašeg bloga (na koji bi mi ostali mogli kliknuti i otvoriti vaš blog) kliknite na 
--uredi profil-- u desnom gornjem kutu i otvorit će se ovo..




kliknite u prazne kvadratiće da bi ste ih označili a zatim kliknite na  --odaberite blogove za prikazivanje --
otvorit će se ovo.....






kliknite u prazni kvadratić ispred imena bloga,zatim kliknite na --spremi postavke--  i to je to...



                                        2
kliknite na -- postavke računa --






















  
i pojavit će se ovo...

 


ako se tu ne vide vaši profili i ime bloga, kliknite kao na slici...


 


     otvorit će se ovo...


 


ubacite URL i ime vašeg bloga.


                                              3

odite na nadzornu ploču i kliknite na zvjezdicu -- upravljanje popisom za čitanje --






















otvorit će se ovo.....



























kliknite na -- postavke -- pored bilo kojeg bloga i otvorit će se ovo...





ako nema ikonice vašeg bloga kliknite na -- dodaj veze --

ubacite URL i ime vašeg bloga pa kliknite na --dodaj -- i to
je to...sad ste i vi u igri i sad  možemo normalno komunicirati i uzvraćati posjete i komentare...



Nadam se da sam barem nekome bila od pomoći...

Lijep pozdrav.
  

Broj komentara: 7:

  1. Jako korisno, i meni si pmogla na nekim mjestima!
    Hvala ti!! :)

    OdgovoriIzbriši
  2. sjećam se da si već pisala o tome ali toga nikad dosta.....i ja se nekada sva umorim tražeći blog nekog sljedbenika koji nema vezu:))....
    ponekad i ne pronađem jer dosta blogera ,među njima i ja,ne sljede sami sebe.....
    ali sad kad si ti to opisala i pokazala nema razloga da si bilo tko ne sredi put do svojih stranica:))..

    OdgovoriIzbriši
  3. evo mene opet:)....s pitanjem:)....
    jel imaš ti na ovom blogu sljedbenike?....naime,bila sam već nekoliko puta ali nikad nisam vidjela gadget za sljedbenike pa me zanima da li je za to zaslužno godište mog kompa ili tvoja želja:)))...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mare moja, imam ti ja točno 12 sljedbenika, svi lipi i svi šesni...
      Ma sve san se ja niki dan čudon čudila...ma vidi ti Mare biće se ne dinja biti moj sljedbenik, hahahaaa...
      Tvom kompiću očito nisu sve na broju a ni ovi moj nije ništa bolji. Počeja je i on štekati....

      Izbriši
  4. šta 12??....imaš ti 13 sljedbenika:)))....pa ti sad vidi:)))...
    moj komp i ja smo generacija,svako malo zaštekamo:))....

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...