subota, 24. studenoga 2012.

kićenje tuđim perjem.........



  kako.hr Natalija Š.    


Evo san nedavno naletila slučajno na  sliku makramea, evo pogledajte i sami, zar nije prekrasno.


Eeeee... sad to i ne bi bila neka posebno važna vijest da ja nisam pripoznala mojih vrijednih ručica djelo...to je moj rad.  


Potpisana, vražja Natalija Š... nisam ja...i baš bi volila viditi tu mustru koja se voli kititi tuđin perjen....

Ajmeee... kako san bila ljuta...sve mi se iz ušiju dimilo...čini mi se da bi se poskok  bija otrova....da me je kojin slučajen, nedaj Bože, ugriza... .

 Alaaaa... što san bisnila po kući, Gospe moja....Ma da mi se je bilo taj moment dočepati dotične...... ma cili dvor bi bila š njon pobranjala!!!!!!

Evo bacite oko da nebi slučajno pomislili da se meni to ka samo učinilo, ma vraga..evo povirite....ovo vam je moj makrame....













I nije to prvi put da se neko okitija mojin perjen.  Jedan faca mi je ukra  sliku moje lipe rožate i prilipačija je na svoj post, onako... bez pardona......

Tako sva bisna i grintava uputin se ja pravo do moje suside Mare da joj sve ispripovidan jer me " ovi moj" ne ferma ni dva posto... jer da se njemu neda ni slušat o tom mom internetu i da što se ne uvatin pametnijeg posla (??)...
A ljudiii moji!!!!!

Čin san se ja doguzala do Mare , ona vridnica odma pristavila kafetjeru i sva se pritvorila u uvo.

 I da šta je, šta se dogodilo, šta je novoga...... čudi se..... jer da ona nije čula da se išta dogodilo i da neka joj odma kažen o čem se i o kom se radi... i da neka više govorin... jer da ona više nemože izdržat......

Ispričan ti ja njoj a ona ni pet ni šest nego da iden lipo kvragu... 

I da kakva mi je to vijest... i da iden kvragu još jedan put i  ja i ti moj internet i da nek se uvatin pametnijeg posla...i da se ona čudi " onom mom" da kog mi vraga ne baci taj internet jer da san ja totalno makla i da se više opće ne razgovaran ka normalna žena i da ona mene koji put ništa ne razumi, kada govorin tunguski a ne hrvatski....

Eto... vidite li kako san ja neshvaćena i kako se je meni teško nosit samoj s  problemima....hahahaaaaa.....

vaša casalinga


Broj komentara: 5:

  1. Neznam šta bi ti rekla, to je nevjerojatno kakve s e stvari dešavaju na netu, al samo kako ih nije sram krasti i stavljati tuđi ruku djelo .
    Normalno je da će se istina saznati, kad tad ...
    No uglavnom predivan ti je makrame, svaka čast :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Nažalost ima svakakvih ljudi bez imalo grižnje savjesti kojima nije nikakav problem kititi se tuđim perjem:) Nemoj se sekirati, doći će te dotične kad tad kakva kazna...Ali potpuno te razumim da ti nije svejedno...

    OdgovoriIzbriši
  3. U krađi (kao i u laži) su kratke noge! Kad tad dođe na vidilo!!

    OdgovoriIzbriši
  4. Un felice Natale e uno strepitoso fine 2012 per Te e i tuoi cari!!

    OdgovoriIzbriši
  5. Hvala na posjeti i čestitkama, svaki tvoj posjet me veseli, Sretan Božić i uspješnu Novu godinu želim. Loredana.

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...