utorak, 16. travnja 2013.

OŠ Krsto Ljubičić - Zadar



....ove slike su snimljene u  OŠ. Krsto Ljubičić u Zadru,
Tad je osnovan i tamburaški orkestar ( u kom je svirala i moja malenkost...pogodite koja san ja...heheee..) i zbor.
Ako se neko prepozna na ovim slikama ili prepozna nekog drugog neka slobodno napiše..





















vaša casalinga   




Broj komentara: 5:

  1. Je l da sviraš mandolinu(ili kako se već zove..) u prvom redu skroz desno.Treća klupa u učionici,bela bluza.Beli raskopčani mantil..???Toliko sam gledala da su mi se oči zamalo zalepile za monitor..i opet nisam sigurna!!:(
    Ps.Mnogo ti je dobra ova "igra"!!!Stvarno.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma bravo draga moja...pogodila si !!!!!!!

      Izbriši
  2. Ej, koji Šango, jeli ovo možda Jakov?

    OdgovoriIzbriši
  3. Eeee... dala si mi misliti...jedva san se sitila,nije Jakov nego Marcelo.. za nas je bija samo Šango...

    OdgovoriIzbriši
  4. Meni je u Osnovnoj šk. predavaja Jakov Šango iz Privlake a bija je sličan ovome... vjerojatno je i on od tamo..

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...