petak, 6. srpnja 2012.

vražja ugrija.....




Ajme meni, što je danas ugrijalooo....
..bogu dušu...bog je neće....ajmeeee.... 

Udrija ovi zvizdan pa grije li ga grije.... evo mi je mozak  zakuva.... 

 Ma koliko se samo turista   spuštalo amo k nama, pa to je čudo, kada nigdi drugo na svitu nema mora ma u nas...

Mogu razumit recimo mađare, austrijance, ove , one ..... jer oni bidni nemaju svoga mora,  ali mi nikako ne ide u ovu moju glavinu.. ma što taljani i slovenci dolaze amo... pa bog i' pomoga..... zar nemaju svoga mora..  ae.

 
Evo smo se Mare i ja spuštale jutros doli do Kolovara.... moooore ljudiiii, sve jedan na drugon, a one puste dičine.. ciču, viču, kada i ko dere.....

Kada je doša kraj svita..... kada je doša vrag po svoje, a spasit će se samo oni što barenko nožni palac drže u moru.... tako van je to izgledalo... oslobodi me bože........

Ma sve bi mi to i  istrpile da nam neka velika obitelj ( baba, did, sinovi, ćeri i  sitna dičica) nije zauzela naš položaj....

Tu se Mare i ja kupamo još od dičiji dana, lipo misto, u debelom ladu, a malo uzdignuto pa vidiš sve i svakog sve do onog velikog mula, niko nam nije moga nikad promać'.

A što ćemo sad... a di ćemo .... 
Još bi se ja i smistila negdi ali Mare neće ni da čuje, oće svoje staro misto i gotovo.... kada je tu guzicu ostavila.

Zapuvala se Mare pa  se počela raspravljat sa ovin ljudima... da neka se maknu jer da je to njeno misto.... i da što oni misle... da mogu leć di ih je volja ... i da se je ona pa skoro i rodila na tom mistu.... i da joj je tu na ton mistu začet i najstariji sin i neka se odma dižu otle jer da će i' sve potaracat po plaži... 

 Ajmeeee.... a srama ljudi moji, guran je ja... vučen... al' neda se Mare, trza se, zapinila, zajapurila, ajmeee.... evo će je šlagirat, pripala se ja, ma koji joj je lipi vrag. 
I ajmo ća Mare...govorin joj ja....i pušti ljude na miru....to su stranci ne rzumu oni tebe, ajmo tamo do fontane... eno tamo ima mista kol'ko oš.... Ošini me Mare pogledon priko oćala... pa da šta je meni...zar san ja poludila pa se tako lako pridajen...i da ona ne posustaje i da je to njeno misto i gotovo...


A onda šok...Mare problidi ka krpa... ćapa me za ruku pa promuklo poče šapćat... ajmeee..vidi...ajmeee..vidiiiii....okrene se pa biiiiž... priko onog pustog svita.. što priskačući, što gazeći.. uteče Mare pravo prema fontani..

 Možete li vi to zamisliti... ostado ja u čudu... ma  koji joj je lipi vrag?

 A lude li žene ljudi moji...nema mi druge ma poći za ludon... 

Legla Mare na šugaman a šešir  navukla na oči i samo ajmeče....ajmeee.. ajmee.. 

Prošlo je i deset minuti prije nego san uspila razumit što mi oće reć'....

Ono je on....ono je on....šapće Mare kada je makla..... Ispriča ti ona meni na brzinu da ga je pripoznala po  tetovaži na prsima.... čovika s kojin se svađala.... Čeha koji je bija njezina velika litnja ljubav od prije bog te pita koliko godina... isti oni što joj je pomoga na iston ton mistu začeti starijeg joj sina... 

Oladila moja Mare.. nit se miče nit pomiče...a najgore je to što je ostala bez teksta... ma možete li vi to virovat, Mare ... muči.... ostala bez teksta.... prvi put u životu. Gledan i nevirujen....  Mare..a nije Mare....


vaša  Ika.




1 komentar:

  1. A lipo, lipo si me nasmijala,ka i svaki put.A je ugrijalo, za pravo reći,je, ne moš se ni oladiti kako triba u moru. A moš mislit ovamo kod mene...Zato ja gren ujtro oko osan uri, nema nigdi nikoga a more taman kako triba biti...Ja se vraćan doma a ono svi navalu na more, ja neznan kako in ova vrućina ne udre u glavu..
    A Mare, za Maru, ma vidi ti Mare... Hahaha, Mari je stvarno guzica ostala tamo...pa Mare zanimi...a mora ništo i njoj poremetiti antene...hahaha.:)))

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...