utorak, 26. lipnja 2012.

eee... dobri moj Isuse...





E pa lipi moji..sritan van praznik i neradni dan!!
Sva srića da san slučajno na vrime upalila televiziju...prikazivali su misu iz katedrale...

"Krem ala krem"
Svi lipo obučeni i začešljani...važni ...s ovu stranu oltara,  mislin na ove u prva dva-tri reda...ajme lipo li ih je vidit... 
Svaka čast i vjernicima u zadnjin redovima, lipo je od njih da su svoja stalna mista u prvim klupama velikodušno ustupili ovin našin važnin facan, našin vođama . 
Jako je bitno da dragi nam Bog dobro čuje njihove molitve da bi  ih  moga bolje i brže uslišat, jer njihove molitve upućene Bogu su, bar je to svakom jasno, važnije i učinkovitije od molitvi  običnih smrtnika.

Eee, a onda se promini kadar na  one s onu drugu stranu, oltara naravno... moraš se zadivit kad vidiš toliko božji pastira.  
Ma kako lipo izgledaju, ma  koje lipe monture, koji materijali, koji vez.....Tako i triba, neka, neka, ne mogu prid Boga šunjavi i neispeglani, nije bitno što košta da košta. 
 Znaju oni da Bog ne voli šunjave ljude, vidili su oni kako je kod Boga  proša Isus u onoj svojoj jedinoj vešti, ruku na srce pa ko bi ga ozbiljno i svatija...

Pa sav taj sjaj, zlatni kaleži, vozni park, cviće, sviće, pa  kako je to sve lipo uštimano, uigrano... svaki pokret pomno naučen i izveden, kada je režira sam Spilberg.
Najlipše mi je ono kad kardinalu minjaju kapice, aaaajmeee..., najprije mu stave onu majušnu crvenu pa za niko vrime skinu pa stave onu lipu veliku, ka krunu, pa mu još dadu u ruke oni veliki šćap...ajmeeee, a on onako  važan, svjestan svoje blizine Bogu, pogledom ošinu ponad  glava puka svojega, svojih ovaca....

Ne čini li se i vama da njihov Bog nekako nimalo ne liči Bogu kojem se vi molite,aaa?
Iako san prijenos pogledala samo par minuta,  nikako ga evo ne  mogu izbacit iz glave..ma ke igrokaz, ke sjaj....

A na radiju san čula di se savjetuje nama malin, običnin smrtnicima da stavimo državnu zastavu na prozore... 

 Odma mi je na pamet pa susid, sa ženon i petero dice iz kuće priko puta, on van nikad ne stavlja zastavu...
Ma on van je neki čudni čovik...proveja je cilo vrime u ratu, je da je kad se vratija izgubija posa al nije jedini, jel tako? Zato su mu odobrili da može uzimati spizu u javnoj kužini da prihrani obitelj... pa štoš više.. zar ne? Samo zbog toga bi triba biti zahvalan i vijorit zastavon ako triba i svaki božji dan,  zar ne?
Mare mi kaže da on ni u crkvu ne ide...ajmeee... čudna li čovika......


vaša Ika  


4 komentara:

  1. Neznam da lo ti je to bila namjera, ali baš sam se nasmijala...imaš pravo, prava tragikomedija ja sve skupa...

    OdgovoriIzbriši
  2. Lipa moja i šesna Jagodice, baš tako...tragikomedija.

    OdgovoriIzbriši
  3. Bel post! felice giornata a Te...ciao

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...