ponedjeljak, 15. travnja 2013.

izbori za EU....








Po izbornim rezultatima točno možemo znati ko od njih ima veću obitelj, jer da im nije bilo što bliže i dalje obitelji ne bi oni skupili ni to glasova....  vrag mene odnija ako bi....

Ma neznan di im je bila pamet...  
Ma koji vrag je vidija raspisati izbore na ovako lipi dan, sunce grije ka ludo, pola grada otišlo u šparoge,
 pola po kontejnerima.
Triba se pobrinuti za ručak svagdanji, triba dicu nahranit.

Znate li vi koliko je potribno boca skupit da bi se zaradila radnička dnevnica........ neznate??

Susida Mare i ja provale računati al nismo uspile.

Nemamo točan podatak kolika je prosječna dnevna norma jednog prosječnog skupljača....pa koliko boca se prosječno nađe u jednom kontejneru.....pa još neke podatke koji su ključni za uspješno skupljanje boca...kao što su visina skupljača ili dužina njihovih ruku.

Jer čovik što je viši ima i duže ruke...zato mu je i norma veća....razumite??.

Tako smo nas dvi došle do zaključka da to ipak spada u višu matematiku i odustale od naprezanja ovo malo sivih staničica šta nam je još ostalo.
Ma da izbori....ala nek idu kvragu i oni i njihovi izbori...   

Bogo dragi što san pametna....

Odo skuvati dva-tri jaja i ovo malo šparoga što smo Mare i ja nabrale....ala, ajmo ća.....


vaša  Ika.












2 komentara:

  1. Zabavna si kao i uvek..smejala sam se dok sam čitala..ma potpuno te razumem,mi samo možemo takve misli prevrtati po glavi a ne pitamo se ništa ...
    Dobra ti je ova kombinacija za ručkanje;))

    OdgovoriIzbriši
  2. Ma najbolje je lipo uzesti Maru pa u sparoge, makar si na čiston zraku...:):)

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...