nedjelja, 3. veljače 2013.

a di mi je kapot....





  


 Bila san vam jutros kod doktorice...ma uvatila me neka viroza, gripa, štali...
  
 Ma ne volin van ja,  ka neki drugi, često ići u doktora. Dobrog sam zdravlja pa mi i ne triba... ma malo san se pripala kad san vidila da iman malo fibre, gripa je u điru...

I čin sam ušla u čekaonicu, čujem, nešto se dešava... 
Jedna starija žena objašnjava sestri da kako joj je nesta kapot sa višalice i da šta će ona sad i da kakvi to svit dolazi tu, "nesmiš se nigdi maknuti, sami lopovi... sramota." I da kakve je to pacijente doktorica uzela... i da zašto se malo ne raspita kakvi su joj pacijenti.... 

Gleda je sestra sva u čudu... ne zna šta bi rekla...

“Čekajte šjora da ja pogledan, možda vi niste dobro vidili“.

Uzima sestra kapot po kapot , pita čiji je i dodaje ih ispruženim rukama. Za par sekundi na višalici je osta još jedan pa ga ona pruži gospođi...

“Ma nije van to moj kapot sestro, je da je crni ka i  moj ali moj je lipši od toga i nema tako ružni kolet...moj je nov novcijast, lani san ga kupila, joooj što ću sad“

Sestra onako sva nervožasta joj reče...

„Iden odma pogledati spisak današnjih pacijenata pa ću se raspitati.  Pacijentica koja ga je zaminila, čin vidi što je napravila,  sigurno će ga odma vratiti.... a vi, pošto vam ćer živi tu u ulazu do nas odite k njoj a ja ću van poslin javiti  kad ga žena vrati." uznemireno će sestra.

„Ma da će ga vratiti.... o čemu vi to pričate sestro, nevirujen ja nikome...ma biće ga je  i uzela zato što je lipši i noviji, eeee... neznate vi kakvog sve svita danas ima...draga moja....“

U tom momentu se otvoriše vrata i u čekaonicu proviri  mlada žena držeći crni kapot priko ruke pa će onako s vrata...

“Mama jesi li gotova s pregledom, je li sve u redu... Ma tila san se zaletiti  do grada ali ti si nam zaminila kapote... ajmo ća... di je moj kapot... žuri mi se" reče žena pružajući mami " nestali" kapot....



vaša casalinga.


ika verunica

Broj komentara: 7:

  1. E baš me je nasmijalo ovo:) Pa sad ti reci da se ne isplati biti bolestan, da si ostala doma ne bi ti bilo ovako zabavno:) Ma šalim se, samo se ti drži dobrog zdravlja!!

    OdgovoriIzbriši
  2. Hahaha, baš dobro...smišan i neočekivani završetak...a svašta se dogodi...:))

    OdgovoriIzbriši
  3. Dobra je drama bila s tom bakicom!!:))

    OdgovoriIzbriši
  4. Odlična priča ... i da znaš Melanzana ,obožavam da gledam seriju RUŽA VJETROVA i pokadkad se setim tebe upravo zbog ovog pisanja . I dobro zdravlje želim !!!

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...